Studie liefert Informationen über Energiearmut im Jahr 2021: 81.000 Haushalte gaben an, nicht angemessen heizen zu können; 123.800 Haushalte durch hohe Energiekosten besonders belastet
Seit der vierten Septemberwoche des Jahres läuft zum aller ersten Mal eine programmatic Cinema Kampagne, gebucht für Drei Österreich mit der Agentur UM PanMedia und deren Special Unit Matterkind AT.
Die Werbekampagne wird vorerst für 6…
Die Auswirkungen des Klimawandels haben das Verhalten der Kunden verändert und zu einer Welle der grünen Revolution geführt. Vor diesem Hintergrund setzt der Smart Home-Weltmarktführer Midea („das Unternehmen") sein langjähriges…
Wir verwenden Cookies, um die Aufrufe unserer Website zu analysieren und um Ihnen personalisierte Werbung anzuzeigen. Mit der Nutzung unserer Website erklären Sie sich damit einverstanden OK!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.